Vilken dag!

Pust! Har väl aldrig varit med om maken! Heeela dan har det varit kö! Vi har haft 100 personer i kö i princip hela dan och först vid 7 började det lugna ner sig. Tiden går ju visserligen fort men man blir lätt snurrig i huvet av alla frågor.

Nåja, gårdagen var mysig o lugn i alla fall. Kvällen tillbringades i storstaden Rengsjö på MaryKay-party :) Nu är jag inte tokintresserad av det här med hudvård men det var skönt att få vara hemifrån o bara prata lite tjejsnack en stund. Det blev också bestämt att jag ska ha ett party i slutet på månaden. MYS!

Ser inte fram emot helgen. M har helveteshelg med 4 kvällar av 6 till klockan 9. Det blir bra pengar för honom men sååå tråkigt både för honom och för oss där hemma. O av 4 kommande helger jobbar han 3. Normalt så jobbar han ju var 3e men nu har det blivit inlagt en inventering mitt i också. Jaja, jag får ju hem min karl på kvällarna i alla fall. Jag tror jag skulle känna mig väldigt ensam o övergiven om han jobbade borta.

Åh, snart är det kväller! Kvart kvar bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0