Promenad

Jaha, vilket fint väder vi har då?! O jag som ska ut o gå :(

Det är dags för nattvandring i Söderhamnsklassikern o 17 kilometers promenix. Kunde blivit riktigt mysigt om det inte varit typ 9 grader varmt, ruggigt o med regnet hängandes i luften. Det har regnat hela dagen men är faktiskt uppehåll just nu o jag hoppas det håller sig så!

Men jag får en pratstund med bästa Mia i alla fall o vi har viktiga saker att planera :) Det är i år 10 år sedan vi tog studenten (jag veet, jag är gammal!!) o vi ska försöka kontakta alla för en återträff med kanske grillning o mys. Dom allra flesta har vi koll vart dom finns men vissa har jag inte sett sen studenten, men det ska nog gå.

Jaha, jag går väl o tar på mig understället jag, men för all del. Sov så gott i era varma sängar o tänk inte på mig :)


Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Frida

Förlåt! Men vi måste få lite finväder här uppe i Norrland också ibland :) Hoppas promenaden blir trevlig trots att solen rymt!

2011-06-18 @ 23:38:15
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0