Dagens aktiviteter

Inledde dagen med 3 timmars arbete. Kunde jag välja skulle jobba varje lördag. Eller kanske inte, men det är lugnt o skönt på lördagarna. Eftersom ingen pratar i telefon så är det inget surr o det är rätt skönt att slippa den direkta kundkontakten ibland. Skulle förmodligen bli tråkigt i längden, men ibland så...

Första etappen av Söderhamnsklassikern avklarad. 1 kilometer simning var inte så farligt som det först lät. Jobbigt visst, men överkomligt o än en gång ställer jag mig frågan: "varför åker jag inte o simmar oftare?" Det är ju riktigt skön träning/ avkoppling.

Det blev sen en lunch på stan med bästa Mia. Kvällen tillbringades tillsammans med resten av Sveriges befolkning framför TV´n o Melodifestivalen. O som vanligt var det fel låt som vann :) Jag höll mina tummar för Danny. Tycker egentligen inte om sån musik, men han har en grym utstrålning tycker jag.

Nu väntar nog sängen. Får se om det blir nån sömn.. Alicia har fått hosta :( SÅ less på sjukdomar!!

Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0