Gävle

Dagen har spenderats i Gävle. Började dagen med en kaffe, prat o massage hos bästa Jenny. M o Alicia åkte tåg (gissa om nån var lycklig?) ner o mötte upp mig då jag var masserad o nöjd. Lunch på Sibylla, en sväng på IKEA o slagsmål på Ove´s (återkommer till det) hann vi också med innan hemfärd.

Ny taklampa att ha ovanför köksbordet (ni får se sen) o så klart värmeljus :) blev det på IKEA. En Buddha-figur o godis på Ove´s.

 Den ska få bo ute i trädgårdslandet till sommarn har jag tänkt men än så länge huserar den på skänken inne



Har velat ha en länge men dom brukar ju vara så förbaskans dyra. Den här sötnosen kostade ynka 69:- så det var inte mycket att fundera på.

Tillbaka till salgsmålet på Ove´s. Det är inte så allvarligt som det låter! Eller.. I stundens hetta var jag galen. Alicia började bli trött, fullt förståeligt, o fick universums utbrott inne i butiken för att M hämtade en vagn o inte jag. Hon gallskrek o slog omkring sig så till slut bar jag henne under armen ut till bilen. Det var helt omöjligt att få fast henne i bilstolen så till slut stängde vi bara dörren o väntade ut henne. Jag blir helt handfallen när hon får såna här utbrott. Vad gör man?! Jag vill ju prata henne till rätta men vad göra när hon inte går att få kontakt med. Så fort man säger nåt så vrålar hon: Prata inte med mig!!! Efter ett tag sansade hon sig i alla fall så att det gick att gå in igen.

Har ni barn? Får dom utbrott? Vad gör ni?!?!



Tulpaner inhandlades också. Åh, vårkänsla! Det behövdes efter en hel dags snöande. Nu får det vara nog! Snälla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0