Nu så!

Äntligen! Nu har jag bokat tid för klippning och färgning! Nästa torsdag slår jag till. Brukar vara lite snåljåp o sköta färgningen på hemmaplan men nu kände jag att jag fick unna mig. Vet inte riktigt hur jag vill ha det än, men det lutar åt nåt liknande som Sarah har. Hon är SÅÅ snygg i håret! Det är längden på håret jag fortfarande velar med. Men det skulle vara bra skönt att ha det lite kortare nu till våren/sommaren. O det växer ju ut! Har en vecka på mig att vela på :)



Här är en till snygging som har en riktigt fin frisyr.
Även denna bild har jag "snott" av Sarah.


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag blir bara riktigt smickrad !! :D Tack och så klart får du länka och sno hej vilt om du vill.



säg till när du klippt så jag får se.

grym frisyr de där. tyvärr do mina lockar väldigt snabbt!

2011-03-09 @ 20:54:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0