Picasso

Dagen började med att jag tänkte snabbduscha innan jobbet. Alicia satt framför TV´n så jag sa åt henne att komma in om hon ville nåt. Det brukar funka.. När jag kom ut visade hon mig ett konstverk hon gjort!! Hon hade hittat en blyertspenna o ansåg att vi nog skulle behöva en väggmålning i vardagsummet :) Det ansåg inte mamman!

Efter en liten åthutning (fick ju visserligen skylla mig själv som lämnat henne oövervakad) försökte jag mig sen på konststycket att få bort eländet. Blyerts tar man bort med suddgummi tänkte jag, men se det gick då inte! Det bara smetade ut det hela. Disktrasa med massor av diskmedel gick bättre men då var ju en del redan fastgnuggat! Jaja, det var ju ett tag sen vi gjorde ommöblering här hemma så.. :)

Visst är väl barn underbara? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0