Semesterdags

Jaha, då är man ett steg närmare sommaren då! Semesteransökningarna lämnades in idag. Liiite tidigt men jag förstår att det är lite arbete att samordna ca 100 personers semestrar. Kände hur mycket jag längtar till semestern nu. Jag var ju inte ledigt nåt särskilt kring jul heller så nu är det dags för att ladda batterierna känner jag. Jaja, jag vet att det är flera månader till sommaren, men solen o ljuset gör att jag just nu ser ljust på tillvaron :)

Jag är så i valet o kvalet hur jag ska göra med mitt "hårsvall"! Ena dagen vill jag klippa av allt i en snygg page eller nåt, medan jag den andra dagen backar o tänker "nä, men jag ska ju spara ut..." Jag förstår inte vad jag ska spara ut för egentligen. Det enda jag gör, på sin höjd, är att drar ihop det i en tofs. Men färgning är det dags för i alla fall. Jag är ju blond i grunden o att färga rött på det är sådär vackert när utväxten börjar komma :S

Avslutar kvällen med en bild från vår Thailandsresa 2006. Apropå sommar o sol... :)



Åh vad jag vill tillbaka

Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0