Motionär

Jaha, då var det vinter igen då! Vaknade imorse till ett vintervitt landskap. Inte många centimeter som kommit men tillräckligt för att det skulle kännas lite jobbigt. Det blev ljust o fint men man vet ju att det blir bara kladd o sörja av det hela :( Jag vill ha sommar!!



Snart så...


Nåja, snart är det helg. Imorrn börjar jag helgen med... att jobba :) Vi ligger efter lite i hanteringen så då blir det extra arbete. Direkt efter ska jag åka o simma 1 kilometer med en kompis. Vi ska göra "Klassikern" här i stan vilket innebär simning, cykling, löpning, nåra promenader åsså en skidrunda. Skidrundan har redan varit o den hoppade jag över :) Man får missa en omgång o ändå få fullgjord "Klassiker". Jag har stått på längdskidor 1 gång när jag var 7 år så jag kände inte att det var läge att sätta igång nu.. Simningen har egentligen också varit men den kunde man göra i efterhand. Det ska bli riktigt skoj faktiskt då det pågår hela året.

Snart är det fikatajm. Kaffetarmen suger :)
Må så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0