Nu får det vara nog!

Nu hoppas jag det är slut-sjukat för den här gången. Torsdag kväll avslutades med ett besök på jouren med Alicia. Då hade hon knappt ätit eller druckit på hela dan o kräktes dessutom på kvällen igen. Eftersom hon inte hade kissat på hela dan heller så ville dom ta in o titta på henne. Ett stick i fingret, lite kläm på magen o lite väntetid senare konstaterades det att det var ett virus som skulle gå över om ett par, tre dagar. Mycket lugnande eftersom hon varit dålig sen söndagen. Mådde som tur var bättre på fredan o kunde äntligen gå på dagis idag.

När Alicia blev frisk var det istället min tur. Åkte på en magsjuka-light. Eller light förresten?! Inge kräks men jag kissade med stjärten om man säger så (förlåt...) O natten mellan fredag och lördag hade jag sån magknip att jag låg på badrumsgolvet o trodde jag skulle dö. Såå ont! Jag var alldeles svimfärdig! Som tur var gick det över ganska snabbt men jag fick inte i mig nån mat på hela helgen så det var på darriga ben jag gick till jobbet idag.

Och än en gång; Nu får det vara nog med sjukdomar! Det blir så positiv atmosfär av alla dom här sjuka inläggen :( Hoppas hoppas det blir bättring på det.

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0