Grekland!

Nu är det bestämt! Den 30 augusti åker jag, M o Alicia till Korfu, Grekland tillsammans med min mamma, pappa, lillasyster o hennes kompis. Det ska bli SÅ himla skönt o härligt! Det är ju för katten 4 år sen vi var utomlands så nu är det dags.

Det här hotellet har vi bokat:

 LOLA

Mamma o pappa har varit där tidigare o tyckte det var jättemysigt. Lagom stort/litet :) med 20 lägenheter så det blir kanon det med lilla tösen. Barnpool, 300 meter till strand o 100 meter till centrum.

Lite orolig är man allt med allergierna o så, men vi har skrivit ut ett allergikort från Astma- och allergiförbundet o så har vi ju lägenhet så man får äta det mesta hemma, så.. Det ska nog gå bra. Vi ska på kontroll snart också så jag ska rådfråga lite då. Jag tror det går att fån någon slags "akut-spruta" som man kan ge vid akuta behov. Alicia har inte sen hon var 1 år fått någon allergisk reaktion, men är man utomlands känns det ju lite mer skrämmande så det är väl bäst att vara förberedd.

Nu är det mötesdags ute i solen här på jobbet.
So long!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0