Kalas!

Jag kräks om jag ser en enda kaka till!! Förmodligen inte :) men fy vad mycket vi har fikat. Hela söndan hade vi främmande i olika omgångar. Min familj, M´s familj o mina kompisar kom med några timmars mellanrum så vi hann lagom duka undan en omgång så var det dags för nästa. Tacka vet jag diskmaskin säger jag bara :)

Alicia fick massor med fina saker!! Bilder kommer senare.
Cykelhjälm
Skottkärra
Sparkcykel
Kläder (bl.a. hemstickade koftor o mössor från farmor. Superfina!)
Pyssel, målarbok o pennor
Duplo-brandbil
Käpphäst
Böcker
Memory
Ryggsäck
En egen postlåda som ska sättas på lekstuga som ska byggas
O säkert en del andra saker som glömts bort. Fy, vad bortskämd hon är tösen våran ♥

Bakningen gick till slut bra den med. Jag släppte på kraven om 7 sorters kakor o nöjde mig med 5 :) Tillsammans med hembakt tårtbotten blev det ju i alla fall 6 olika bakverk!

Tårtan ja! Jag fjäskade o krånglade ju o bakade ägg- och mjölkfri tårtbotten så Alicia skulle kunna äta. Det är ju jättebra att det går att göra så, men det går inte att komma ifrån att det inte smakar lika som "vanligt"... Alicia tog en (halv) tugga o sköt sen tallriken ifrån sig. Minen var visserligen obetalbar men det var en sågning som hette duga. Så där fick vi alla sitta o äta torr, lite mastig tårtbotten o födelsedagsbarnet som jag gjort mig till för ville ändå inte äta :) Så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0