Depp!

Bloggen har inte varit prioriterad på länge. Jag har bara inte haft lust o ork att ta tag i det. På nåt sätt har jag fått prestationsångest här. Löjligt, jag vet! Jag lovar att jag ska tömma kameran snart o lägga in kort från lilla tösens 3årskalas o en massa annat kul. Jag läser många bloggar som är så fina, mycket foton o bra skrivet. Perfektionist som jag (tyvärr) är så låser det sig för mig när inte jag kan göra lika bra. Fy för såna tankar!!

Tyvärr är jag sån: Kan jag inte göra något bra/perfekt så gör jag det inte alls! Redan som liten var jag sån. Jag kommer så väl ihåg när jag var liten, kanske 8-9 år o vi hade fått i uppgift att rita en cykel av någon anledning till skolan. Jag grät o mådde så dåligt över den där cykeln för den blev inte som jag tänkte mig. Fortfarande i vuxen ålder kan jag känna frustration över att saker o ting inte blir som jag tänkt mig. Jag blir så arg för att jag är så fånig! :(

Nästa vecka är det arbete endast 3 dagar. Jag har tagit semester klämdagen den 3e och blir ledig 5 dagar i sträck. Åh, vad behövligt det känns! Jag behöver vara hemma o inte göra nåt. Släppa stressen över jobbet o hinna göra roliga saker. Fredag till lördag åker vi ner till M´s bror o familj i Stockholm. Ska gå på Skansen o bara ha det härligt. Mysigt! :)

På lördag är det dags för Matstafetten! Börjar bli lite nervös :) Ska testlaga ikväll den förrätt som vi ska bjuda på så hoppas vi att den är god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0