En helt vanlig tisdag

Ikväll har jag o lillfia varit på gympastik! Alicias favvosyssla på hela veckan. Idag var det ganska stimmigt o grinigt, inte från Alicia men många andra barn var lite missnöjda med tillvaron kan man väl säga :)

Bara 2 dagar kvar nu innan vi åker till Ullared!! Jeey, va skoj det ska bli. Ser väl inte fram emot 70 mil i bil med 2 3½-åringar, men det ska nog gå bra. Bärbar DVD o lite ätbara mutor så går det nog finfint. Har filat lite på en shoppinglista, men vi kör nog mest på impuls. Julklappar o barnkläder står överst på listan o sen (är jag rädd för) blir det väl en hel del annat också :)

Hänga tvätt nu, sen väntar en bok. Jag kunde inte hålla mig längre.. :) Bok nr 4 i serien om Grottbjörnens folk är nu påbörjad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0