Jippie!!

Jeey! Jag fick precis meddelande att jag får ta ut flex från 15.00 här från jobbet. Här är jättelugnt o i det här fina vädret finns det en hel del som skulle behöva göras hemma. M o lillfia är ju hemma också så då är det skönt att kunna komma hem i tid till dom.

Alicia hade idag fotografering på dagis så hon fick gå dit en sväng på förmiddan så mamsen o papsen får hem (förhoppningsvis) fina kort! Eftersom inte M är betrodd med att sätta i tofsar på tösen (av henne själv, inte av mig!) så fick jag fixa håret på henne redan vid 7 innan jag åkte till jobbet. Vi får väl se hur fin hon var när fotografen kom efter 9 :)

Resultatet kommer väl om en vecka eller så antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0