Hothothot or cooold..

Gårdagen var väldigt trevlig! Exotisk planka, lite vin o framför allt super-sällskap gjorde att kvällen inte slutade förrän halv 2! :)

Inspelning blev det också, "Hot N cold" med The Baseballs. O faktiskt, det var hur kul som helt! Hade inte trott att jag skulle gilla det men det är faktiskt nåt jag skulle kunna tänka mig att göra igen, med samma "på skoj"-upplägg förstås.

Ikväll är jag helt solokvist! M är i Gävle med grabbarna o Alicia sover hos mormor o morfar. Vad ska jag göra då?! :) Jag har laddat med godis, dip, lite grönsaker o ska mysa ner i soffan med Bridesmades så jag ska nog överleva.

Hoppas ni har lika jäsig lördag som jag.
Må så gott.

Originalet, dock inte riktigt lika bra som igår... :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0