Förnyelse

Ända sedan vi flyttade in för 4½ har vi velat göra om i sovrummet. NU har vi kommit till skott :)

Nu ska vi bara övervinna beslutsångesten o bestämma oss för en tapet. Jag fastnade direkt för en tapet men ju mer jag tittar på den desto mer fundersam blir jag om den inte skulle passa bättre i köket. Ett rum som vi absolut inte har tänkt göra något åt egentligen. Hmm..

Min favorit:


Bohème 3373

M har en egen favorit som jag också tycker om, men.. Jag vet inte om jag vill ha den i sovrummet?

3392
Bohème 3392

Den här är inte heller så tokig..

1403
Falsterbo 1403

Eller den här..

Lace tapeter 1365
Lace Digital 1365

Ja, ni förstår ju att det här kommer att bli lätt som en plätt..!!

Alla tapeter kommer ifrån Boråstapeter: http://www.borastapeter.se/Kollektioner.aspx?k=C6&l=1


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker ni ska måla vitt jag!Haha

2012-02-29 @ 12:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0