Gympapremiär

Idag började vårterminen av familjegympan. Denna termin med mamman som gympafröken! En av förra terminens fröknar hade hoppat av o eftersom jag jobbar med den andra så har jag alltså blivit invärvad :)

Lite nervöst känns det men det ska också bli kul. Jag är ju ändå där o det är ju inte direkt raketforskning så.. Lite tanke krävs det ändå, så nu i helgen ska jag o Lotta till Falun på 2-dagars utbildning. Har riktigt höga förhoppningar o hoppas vi får lite bra tips på lekar o mer känsla för hur man ska bete sig kring 25-30 barn o vuxna så att man hörs o syns (o även hur man själv ska hinna se alla barnen).

Bjussar på lite bilder tagna förra terminen, en galning in action:

  

Dom allra flesta korten blev dock såhär:

Inte lätt att hinna fånga en virvelvind!

  

Alicia var då lycklig att gympan var igång igen, SÅ KLART!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vem har lärt henne att göra kullerbytta? Ha ha

2012-01-18 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0