Veckan som gått

Så var det då fredag igen! Veckan har varit "fullbokad" o nu är det snart helg igen.

Tisdag
Familjegympa med lilltösen. Roligt som vanligt men lite stimmigare än vanligt. Jag tror det är dags att hitta på lite nya lekar eller övningar så det blir lite ombyte.

Onsdag
VAB hela dan då vi hade inbokad tid på sjukhuset i Hudik. Alicia skulle få äta fisk för första gången. Eftersom jag är väldigt allergisk mot fisk o Alicia är allergisk mot så mycket annat ville vi vänta lite med att låta henne äta fisk. Lite nojigt kanske?! Men det visade inget i alla fall. Det är ju inget som säger att hon inte kan reagera senare, men det kändes ändå skönt att få testa under bevakning första gången.

Torsdag
Igår var jag på egen träning för första gången på.. väldigt länge :) Hon som jag har barngympan med håller också i både pilates o boxning/ boxersice. Båda passen är på torsdagar, direkt efter varann, så jag gruvade mig lite. Men det var skönt! Pilatesen var ju inte så konditionskrävande, men tog desto mer på magmuskler o runt om i kroppen. Under boxningen trodde jag att jag skulle dööö! Jag har INTE bra kondis o det var riktigt jobbigt! Men oj vad kul det var, det här ska jag fortsätta med!

Idag
har vi inga särskilda planer. M jobbar kväll så jag o lilltösen ska kanske åka till Mohed o få mat. Alicia blir hämtad på dagis redan efter 10 o ska få vara med mormor o morfar resten av dan.

I helgen är det 30-årsfest. Kul kul kul!

Nu är det jobb!

Må så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0