Operation altanrengöring

Idag har altanen fått sig en omgång, en rejäl en...!! I 2 timmar gick jag med högtryckstvätt på både golv o tak för att få bort all smuts o alla mögelporer som bildats.




Före o efter på takbjälkarna. Blev bara liiiiten skillnad..


Även golvet blev ljusare o mycket finare! Till vänster före o till höger efter, men det kanske ni förstod?!


Det enda som såg värre ut efter var mina fötter. Här har jag bara kommit knappt halvvägs.
Hur jag såg ut efter allt var klart ska vi inte prata om...

Under nästan hela tiden jag höll på regnade det lite lätt, ett sånt där som gör att man blir jätteblöt trots att det knappt regnar. Lagom tills jag var klar sprack det upp tillräckligt för solen att orka genom lite då o då.
Tack för det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0